Registrace sociálních služeb
Registrace
A. ŽÁDOST O REGISTRACI - tiskopis
- Pokud je žadatelem právnická osoba: doloží Úředně ověřené kopie zakladatelských dokumentů a dokladů o registraci podle zvláštních právních předpisů, případně výpis z obchodního rejstříku nebo jiné evidence podle zvláštních právních předpisů, včetně jmenovacích dekretů statutárního zástupce organizace.
-
Rozhodnutí o schválení provozního řádu zařízení sociálních služeb vydané orgánem ochrany veřejného zdraví (rozhodnutí předloží poskytovatelé sociálních služeb: týdenní stacionáře, domovy pro osoby se zdravotním postižením, domovy pro seniory, domovy se zvláštním režimem).
-
Doklad o vlastnickém nebo jiném právu k objektu nebo prostorám, v nichž budou poskytovány sociální služby, z něhož vyplývá oprávnění žadatele tyto objekty nebo prostory užívat (nájemní smlouva, smlouva o pronájmu, výpis z katastru nemovitostí…).
-
Doklad, že žadatel nemá daňové nedoplatky - Finanční úřad, Celní úřad.
-
Doklad, že žadatel nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - Okresní správa sociálního zabezpečení.
-
Doklad, že žadatel nemá nedoplatek na veřejném zdravotní pojištění - Zdravotní pojišťovny (7 pojišťoven).
-
Čestné prohlášení, že na majetek fyzické nebo právnické osoby, která je žadatelem o registraci, nebyl prohlášen konkurs nebo proti ní nebylo zahájeno insolvenční řízení anebo nebyl insolvenční návrh zamítnut pro nedostatek majetku - podpisuje statutární zástupce poskytovatele.
-
Pojistná smlouva pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou při poskytování sociální služby (§ 80) – smlouvu nutno uzavřít před poskytováním sociální služby.
-
Zajištění materiálních a technických podmínek pro zajištění sociální služby – popisuje se v Popisu realizace služby (viz dále) + může být ověřeno místním šetřením provedeným registrujícím orgánem.
B. ÚDAJE O REGISTROVANÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ - tiskopis
(pro každou sociální službu zvlášť)
- je zejména nezbytné uvést den započetí poskytování sociálních služeb
1. Plán finančního zajištění - v písemné podobě i ve formátu PDF
2. Popis realizace poskytované sociální služby - v písemné podobě i ve formátu PDF
3. Popis personálního zajištění sociální služby - v písemné podobě i ve formátu PDF
- organizační struktura poskytovatele
- jmenný seznam zaměstnanců
- doklady o odborné způsobilosti- nejvyšší dosažené vzdělání – úředně ověřené
* lze využít nabízené formuláře a přílohy
Ve věci registrací se obracejte na:
Mgr. Petra POSPÍŠILOVÁ: 585 508 565, email: p.pospisilova@olkraj.cz
Mgr. Olga NEPŠINSKÁ: 585 508 451, email: o.nepsinska@olkraj.cz
POVINNÉ PŘÍLOHY K ŽÁDOSTI O REGISTRACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
![]() | Plán finančního zajištění | (20,5 kB) | XLS | PDF |
---|---|---|---|
![]() | Popis realizace poskytované sociální služby | (41,5 kB) | DOC | PDF |
![]() | Popis personálního zajištění sociální služby | (124 kB) | DOC | PDF |
Další dokumenty a formuláře ke stažení
![]() | Oznamovací povinnost | (245,9 kB) | stáhnout |
---|---|---|---|
![]() | Návod - 1. registrace | (169,9 kB) | stáhnout |
![]() | Žádost o registraci | (146,4 kB) | stáhnout |
![]() | Údaje o registrované službě | (73,4 kB) | stáhnout |
![]() | tiskopis - Popis realizované služby | (41,5 kB) | stáhnout |
![]() | Údaje o místech poskytování | (59,2 kB) | stáhnout |
![]() | Jmenný seznam pracovníků | (124 kB) | DOC | PDF |
![]() | Údaje o organizačních složkách | (60 kB) | stáhnout |
![]() | Zdravotní pojišťovny ČR | (74,1 kB) | stáhnout |
AKTUALITY
![]() | Nová povinnost dětských domovů, hospiců a poskytovatelů sociálních služeb ve zdravotnických zařízeních ústavní péče,§ 52 | (71 kB) | DOC | PDF |
---|---|---|---|
![]() | Formulář žádosti o zápis do registru poskytovatelů sociálních služeb,§ 52,DD,hospice | (106 kB) | stáhnout |
KONTAKTY
Mgr. Olga Nepšinská
Odbor sociálních věcí
oddělení sociální pomoci
Mgr. Petra Pospíšilová
Odbor sociálních věcí
oddělení sociální pomoci
Poslední změna 19. 03. 2019 08:41:31