Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu

19. 01. 2016

Již tradičně se v polovině ledna na brněnském výstavišti konaly mezinárodní veletrhy cestovního ruchu GO & REGIONTOUR. V rámci veletrhů byla slavnostně předávána také ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu. Priessnitzovy léčebné lázně si ve své kategorii odnesly prvenství.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu, kterou každoročně organizuje vydavatelský dům C.O.T. media a společnost Veletrhy Brno, je upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Odborná porota prestižní ankety tedy již podeváté hodnotila projekty přihlášené do kategorií Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší elektronická komunikace a Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Široká veřejnost pak rozhodla o vítězích v kategorii Nejlepší cestovní kancelář.

Priessnitzovy léčebné lázně z Jeseníku ovládly kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček svým speciálním dětským balíčkem „Se Sofinkou za zdravím“, vytvořeným pro děti trpící dýchacími problémy.

Balíček je součástí projektu Veselé lázně zaměřeného na rodiny s dětmi, kterým Priessnitzovy léčebné lázně reagují nejen na stále se zvyšující počet dětí, které do lázní přijíždí na léčbu, s rodiči na samoplátecký pobyt nebo jako jednodenní návštěvníci, ale také na stále neuspokojivou nabídku regionu pro rodiny s dětmi.

„Hodnocení odborné poroty a celkové vítězství v soutěži mě nesmírně potěšilo a moc si jich vážím. Pozitivní zpětná vazba pro jakoukoli práci je vždy důležitá. Vedle spokojených rodičů a dětí, kteří se u nás v lázních setkaly s programem Veselé lázně, je pro mne posudek specialistů na cestovní ruch dalším důkazem a motorem, že vize mého týmu míří správným směrem,“ komentoval ocenění Tomáš Rak, obchodní ředitel Priessnitzových léčebných lázní.

K vítězství dětského balíčku jesenických lázní přispěla mj. odvaha tvůrců zacílit produkt na specifickou cílovou skupinu. Balíček podle poroty dokázal zaujmout svojí komplexností, vtipem, skvělým zpracováním a dobrým propojením služeb a dalších provozovatelů. Na druhém místě se umístily Lázně Luhačovice, a.s. s balíčkem „Ve víru tance“, následovaly Státní léčebné lázně Jánské lázně, s. p. s „Programem proti bolesti zad“. Speciální cenou společnosti Veletrhy Brno bylo v kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček oceněno Město Litomyšl za projekt „Litomyšl – lázně ducha“.

O prestižním charakteru soutěže vypovídá fakt, že ceny vítězům předávaly osobnosti jako předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Viliam Sivek, prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek či náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Více informací zde.

Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu
Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu
Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu
Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu
Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu
Priessnitzovy léčebné lázně zvítězily ve Velké ceně cestovního ruchu


Poslední změna 19. 01. 2016 15:16:59