Neslyšící mohou v České spořitelně využít tlumočení do znakového jazyka

29. 10. 2015

Lidé se sluchovým postižením mohou ve 26 vybraných pobočkách České spořitelny využít online tlumočení do znakového jazyka. Pro tlumočení banka využívá spolupráce s obecně prospěšnou společností Tichý svět. Tlumočení si mohou klienti do vybrané pobočky objednat od 19. října 2015 na nově spuštěném webovém portálu České spořitelny bankabezbarier.cz. Najdou na něm také přehledné informace o všech službách, které banka lidem s postižením nabízí.

Pro využití služby online tlumočení a on-line přepisu se klienti nejprve zaregistrují na webu bankabezbarier.cz v sekci pro neslyšící a nedoslýchavé. Následně si z formuláře vyberou jednu z 26 poboček, kde je služba k dispozici, a vyplní důvod návštěvy, datum a čas.

Během schůzky s pracovníkem je po celou dobu přítomen online tlumočník. Klienti tak vidí buď tlumočníka přímo na obrazovce, nebo záznam rozhovoru okamžitě přepsaný na displeji tabletu.

Banka však myslí na klienty se sluchovým handicapem i v jiných pobočkách, kde mohou využít indukční smyčky pro zesílení a zkvalitnění zvuku.

V Olomouci najdete "Přátelské místo" České spořitelny na adrese tř. Svobody 401/19, Olomouc.

 

escribe.png
pm-logo.jpg


Poslední změna 29. 10. 2015 10:53:08