Na Infolinku IDSOK si lidé zvykli. Volají stále častěji

05. 06. 2018

Jaké jsou přednosti cestování v Integrovaném dopravním systému Olomouckého kraje? To je jedna z otázek, kterou volající na Infolinku IDSOK pokládají nejčastěji. Zajímají se také o jízdní řády, časové jízdenky nebo zvýhodněné jízdné pro seniory a studenty.

Od 2. ledna 2018, kdy byl spuštěn ostrý provoz Centrálního dispečinku IDSOK, se nejen rozšířila provozní doba Infolinky IDSOK na každý pracovní den (mimo víkendy a dny pracovního klidu) od 5:00 do 22:30, ale i rozsah poskytovaných služeb. Cestující se mohou informovat o cenách jízdného a tarifu pod hlasovou předvolbou číslo 2, ale také o mimořádnostech ve veřejné dopravě v IDSOK pod hlasovou předvolbou číslo 1 nebo o jízdních řádech a spojení pod hlasovou předvolbou číslo 3.

V květnu 2018 zaznamenala Infolinka IDSOK oproti měsíci dubnu nárůst počtu příchozích hovorů i jejich celkové délky. Doba příchozích hovorů Infolinky IDSOK vzrostla z 11:52 na 13:49 hodin a službu využilo o 45 volajících více než v dubnu. Nárůst doby příchozích hovorů zaregistrovali pracovníci Infolinky IDSOK na všech třech hlasových předvolbách.

Velký vliv na růst počtu volajících měly v květnu hovory týkající se stavebních úprav na komunikacích v Olomouckém kraji, kdy kvůli uzavírce musel být vytvořen výlukový jízdní řád pro veřejnou dopravu IDSOK.

Infolinka IDSOK: 588 88 77 88

Více informací o výhodném cestování v IDSOK naleznete na webech www.IDSOK.cz a www.KIDSOK.cz

Na Infolinku IDSOK si lidé zvykli. Volají stále častěji


Poslední změna 05. 06. 2018 09:49:53