Díky nové lince volala na KIDSOK už spousta lidí

22. 11. 2017

Už více než sto telefonátů zaznamenala nová informační linka Koordinátora integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje (KIDSOK). Ten ji provozuje od září letošního roku. Dohromady lidé s operátory mluvili sedm a čtvrt hodiny.  

„Novou infolinkou nabízíme našim cestujícím další službu, která jim dosud scházela. Že ji využívá tolik občanů, je pro nás velmi důležité. Ještě důležitější však je, že každý cestující může dostat odpovědi na své dotazy, aniž by musel cokoliv složitě vyhledávat, stačí jen vytočit příslušné telefonní číslo,“ říká ředitel KIDSOK Jaroslav Tomík.  

Největší nápor ústředna zaznamenala na začátku školního roku, kdy žáci, studenti a jejich rodiče řešili, jak se do škol nejsnáze dopravit. V tomto období proto na KIDSOK volala denně takřka dvacítka zájemců o informace. Pracovníci telefonního centra jim nejčastěji vysvětlovali podrobnosti k tarifům ve veřejné dopravě a cenám jízdného.  

Telefonní informační linka má číslo 588 88 77 88. Zájemci ji mohou vytáčet v pracovních dnech od 7 do 15 hodin.

Díky nové lince volala na KIDSOK už spousta lidí


Poslední změna 22. 11. 2017 09:59:08